BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rovatok

Utolsó kommentek

Bemutatkozás

2008.05.03. 11:57 | BenusKa | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Szerintem, mint udvarias embernek, első dolgom bemutatkozni :)
Budai Benjamin vagyok, 17 éves. Körmenden lakom Vas megyében, ez 1 kis város, sok kedves és persze nem kedves, ellenszenves emberrel. Szombathelyre járok középiskolába, a Horváth Boldizsár Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola tanulója vagyok, pénzügy-számvitel szakon tanulok. Nagyon szeretem az iskolámat, a tanárok is jófejek velem szerencsére a suliban az osztályomat nagyon szeretem, nekem van a legjobb osztályom szerintem :) Igaz skacok? :) De a legjobban szeretem az én Timimet, ő a legjobb barátom, az osztályból :) Egyszerűen, nem tudom szavakba foglalni az érzéseim iránta :) Egyszerűen szeretem és kész :) Nagyon szeretem az én kis családomat is, aput, anyut, az én kis háziállatomat :D a kishugomat, a mamámat, és a kis Kormos Bálintot aki az én kiskutyám. :D

Ismertető jegyeim, a barna haj, kék szem, 1 picit furcsa testalkat, ami persze nekem nem tetszik :D. majd úgyis lesz rólam kép, don't worry :D. Érdeklődési köröm, elsősorban a grafika, emelett szeretek izgalmas sorozatokat nézni ( kizárólag angol nyelven ! :D ) szeretek filmeket lesni, nagyon szeretek gitározni is, régen még énekeltem is :D de ez csak a múlt, mert ahogy idősődtem sokat torzúlt a hangom :( szeretem minden nap elolvasni az sg.hu-t :D a nemzetisport.hu-t :D nemtom miért és az index.hu-t is hobbi szinten olvasom :D

Röviden: Szeretetre éhes vagyok, kis álmodozó, szabadságszerető, becsületes, udvarias, imádom a kihívásokat, szeretem sokmindenbe kipróbálni magam :D ( ezért is csináltam most a blogomat, hogy megosszam minden dolgom veletek :D )
Meghát vannak rossz tulajdonságaim is :( pl ronda vok :D aztán önfejű, és imádom kikészíteni az embereket :D, emiatt szoktak bunkónak gondolni, pedig amiket csinálok az csak szimpla poén :)

Nah picit arról, hogy mi is lesz ezen a helyen:
- a történések körülöttem.
- irok barátokról, azokról akik kedvesek számomra
- lesznek lemezkritikák, sorozatkritikák
- vicces képek, videók, meg persze sima viccek is
- természetfeletti jelenségekkel foglalkozó bejegyzések, legendák is lesznek
- reményeim szerint lesz 1 kis grafikai áttekintés is, ez csak tervben van :)
- itt publikálok majd saját verseket, dalszövegeket ( nem lenyúlni ! :D )
- lesznek hírek a nagyvilágól, érdekes történések sportesemények !

És ami belefér :) Szóval mindenkinek jó szórakozást kívánok, az erő legyen veletek :P

A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr85452071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása