BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rovatok

Utolsó kommentek

Update

2008.06.01. 19:16 | BenusKa | 2 komment

Nah most jó sokáig nem írtam semmit sem....
Pedig történtek dolgok.. dillemmában vagyok 1 dologban is amiről nem szeretnél beszélni
az érettségi jó sok mindent tönkretesz szabadidőt, barátságot, magánéletet, szülőkkel való viszonyt, testvérrel egyaránt...

Kedden infó érettségi után... kivésték az egyik fogam... csontüreggyulladásom van, a beszéd már megy de az arcom és a szám nagyon fáj... majd meggyógyulok hamarosan ! :)
Azt mindenképp le kell írnom, hogy 1,5 órát szenvedtem a fogászaton... 3 benntörtött gyökér miatt, mert rossz volt a fogam és letörött a korona.. húzáskor =/....
Az érzéstelenítők nem hatottak Így az egészet elég durva volt átélni, többször is ájuldoztam... de mostantól havonta fogok elmenni egy ellenőrzésre, hogy minden oké legyen, és ne szívjam meg ! :)

Más: A Doktor House egy kurvajó sorozat elkezdtem nézni 2 hete és már a 3. évad 9. részénél tartok ! :) Megunhatatlan.... .. :)


Nyárra nincs munkám... valószínüleg a barátaim le fognak szarni, szal találnom kell vmi elfoglaltságot... hm... én az edzés/futás/gyúrásban gondolkoztam.. meg elkezdek egy fasza táplálkozási rendszert amivel helyrehozom az immunrendszerem és végre nem leszek nyomi és jó erős leszek, azt mondták, hogy ha a testem is végre kidolgozom akkor nagyon jó pasi leszek :OOOOOO reméljük a legjobbakat :D de én ezt egy nagyon jó bóknak vettem :)....

Közbe magolom az infó szóbeli érettségi tételeket 20/17... itt tartok ez már egész jó :)
Most állok neki a 18.nak :) Szal megyek is :D
Majd írok :) Vmelyik nap ha történik vmi éredekes :D Addig is mindenkinek puszi :)

UI: Közbe kezdtem írni egy számot is :D Guitar Proban kezdtem kidolgozni...Ha kész lesz majd Premierbe csinálok videót is hozzá és megy youtubera, de hát ez még odébb van :)

A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr51498163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

déééziii 2008.06.02. 17:16:18

Szia :)
Nagyon tetszik a blogod :) kedves aranyos fiúnak tűnsz :) biztos van barátnőd is :P;)

én is most érettségiztem és tényleg mindent tönkre tud tenni :S:(

Maradok olvasód és remélem még sokat írsz :)

Csillus 2008.06.02. 23:35:08

nah ha keresel elfoglaltásgot azért ne oan sokat mert akk kivel fogok 150 percet végigmozizni Benus? xD:) am sztem senki nem fog leszarni te buta:) szeretünk.
süti beállítások módosítása