BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rovatok

Utolsó kommentek

Baleset...

2008.05.16. 21:46 | BenusKa | Szólj hozzá!

Címkék: baleset

Ma késő délután mentem haza biciklivel és a zebrán mentem ám, ami ugye nekem előnyt ad...és 1 bekanyarodó autó pedig elütött! Én meg fejjel az aszfaltba... rohadtúl fáj a fejem...és ez a f*szkalap továbbhajtott, megtagadta a segítségadást.. ami ilyen helyzetbe bűncselekmény...

voltam kórházba csonttörésem nincs, 1 pici agyrázkódásom lehetett, szerencsésen megúsztam... =/

A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr29473148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása