BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rovatok

Utolsó kommentek

Ezt Hallgasd Rovat - 3. rész

2008.05.14. 19:40 | BenusKa | Szólj hozzá!

Címkék: ezthallgasd

Ankou - Fiatal Voltál


Fiatal voltál tizenhat éves
Hatalmas buli volt a barátnőd nézett
Átültök hozzánk a haverról kérdez
Szomorú vagy és mégis olyan édes

Dumáltam veled erről meg arról
Mindketten szédültünk az alkoholtól
Volt közös témánk
A szerelem hajszol

Enyém lettél már és el sem megyek
De hogy meg ne bánd
Elveszem mi jár és megkapod te is
Ha kérsz majd
Legyen bármi ami vár úgyis megvédlek
Ha félsz majd
Itt nincs senki más csak te
És a holnap


Magadhoz húztál semmi se gátolt
Ajkammal ment hajnalig a táncod
Adtál egy papírt írtál rá egy számot
Hívjalak másnap ha nem vagyok álmos

Felkeltem délben nem ültem tétlen
Hívtalak rögtön ráérek éppen
Igyunk egy italt
A Moszkva téren

A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr3468892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása