BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Utolsó kommentek

Albumkritika: Hooligans - Privát Mennyország (2008)

2008.05.09. 22:00 | BenusKa | 11 komment

Címkék: albumkritika






























Íme megérkezett a népszerű Hooligans 7. stúdióalbuma, ami követi a Bohémélet által megkezdett utat, csak úgytűnik egy visszalépés volt, mert a lemez sokkal gyengébb mint a fennt említett album, amely a banda 2006ban megjelent előző albuma.

Pár adat előjáróban:

Megjelenési dátum: 2008. május 6.
Megjelent:
CD » album (2008)
Tracklist:
1. Intro
2. Éltem, voltam...
3. Ringass el
4. A zene nem eladó
5. Eljátszott gyémánt
6. Van az úgy
7. Minden szép
8. Fílórájt
9. Csont nélkül
10. Vagyok, aki voltam
11. Privát mennyország
12. Ez a nap
13. Outro
Közreműködők:
előadó/zenész: Hooligans
kiadó: EMI Music Hungary

A borítót valószínüleg PS-ben csináltatták, véleményem szerint ez az eddigi második legjobb borító.. a Vírus után. Szal a vevő úgygondolja, hogy így egy jó lemezt is a kezébe vesz, kár hogy ez a cd meg sem közelíti a Vírust zeneileg. :D...

Na, a szövegeket továbbra is a szokásos banda írja (Valla, Szekeres stb..), ez elég...gáz szerintem, hogy a banda továbbra sem képes dalt írni, az összes slágerüket mások írják, szóval ez nagyon nagyon minusz. A zenét továbbra is Tibi jegyzi, hát...Tibi majd legközelebb ;)... ez a szövegíróknak is elmondható.

Szal kapunk egy semmire mondó Intrót. Ami sztem egy elég.. nemtudom milyen hatást kell, de nagyon rossz felvezető semmi köze a lemez dallamvilágához.. van Outró is.. ami még.. rosszabb de ne menjünk még ennyire előre. Most ha jól számoltuk 13 dal van abból 2-t elbasznak ilyesmire...így maradt 11 új számunk, hát mit ne mondjak, sztem mindenki örült volna egy 14 számos új cdnek, na mind1, ők frankón tudják persze, hehe...
Vegyük első számnak, az Éltem, Voltamot, zene a legjobb a cdén, a Hooligans elment egy lightos... pop punk irányba, már a Bohémélettel is, de ezzel főleg...szóval a szöveg egyik dalon sem erős, ezen egy kicsit erősebbnek mondható, de nem nagyon fogja meg az embert....a Ringass El! nekem valahonnan nagyon ismerős, a dallama valahonnan nagyon ismerős... ez tuti vmi koppintás, pedig a szöveg jónak mondható és a zene is, de az énektéma betétek vhonnan nagyon ismerősek.. na mind1. A Zene Nem Eladó nagyon gyenge szám, pedig eddig azt lehetne gondolni, hogy korrekt albummal van dolgunk...
A dal említésre sem méltó, a szöveg nagyon gyenge, de a refréntől elkap a hányinger. Menjünk tovább. Eljátszott Gyémánt, az album legjobb dala, ebből lesz az első klipp is, szöveg penge, zene szép lassú, a dal nagyon jó, a várjuk a klippet kiváncsian. A következő dal elég közepszerű, Van Az Út címmel, zene korrekt még a szöveg is, de semmi kiemelkedő, semmi kiemelkedő énektéma, esetleg gitártéma. Minden Szép gyenge dal, a refrén vhonnan megint kopp, mert ezt az énektémát már vhol hallottam...Fílórájt, kedves dal, gitár is nagyon jó, végre valami dal amelyben megmozdulnak, azok az ujjak a gitáron. Csont Nélkül, az egyik legjobb dal az albumon, a szöveg nagyon jó, a gitár is nagyon jó, a ritmus is, minden rendben van :) és a refrén sem idegesítő. Vagyok Aki Voltam, újabb gyenge dal, a dal címére mindenki azt gondolná, hogy ez egy jól megmondom a frankó dal.. bevallom énis ezt vártam.. de sajnos csalódtam, valami igen gyenge szöveg a zenéről nemis beszélve...Privát Mennyország, újabb kellemes dal..kár, hogy itt a cd végén van a cd címadó dala.. pedig korrekt kis szám. Ez A Nap, ez vmi nagyon gyenge, nyálas lírai dal.... fúj, megnézzük az Alvin és a Mókusok - Ez a Nap című dalát, az porig alázza a dalt sőt nemcsak a dalt hanem az egész cdét...Az Outró zárja a cdét de már fennt leírtam a véleményem, de itt is: semmi köze a cd hangulatához, ez most minek kellett rá!?

Elég gáz cd a mai piacon, hallgassátok inkább a régi dalokat! Vagy hallgassatok más együtteseket. Magyar fronton: Alvin és a Mókusok, Supernem... higyjétek el jobban jártok majd ! Abban biztosak lehettek !

Így kb...
10/4,5

Letöltheted itt:
Ha letöltötted és tetszik vásárold meg mindenképp és támogasd az együttest.


BenusKa


A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr63461973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FerkA · http://azutolsohangosdal.freeblog.hu 2008.05.10. 20:48:06

Annak idején, amikor még a Szenzáció nem jelent meg a Királylánnyal, még azt mondták, hogy milyen jó is lenne, ha (példának okért) a Black-Out-al vagy a Tankcsapdával együtt játszanák ezt a típusú zenét a rádióban. Ahogy sikeresek lettek, azonnal utálta őket mindenki. Az én rajongásom is csak a Szenzációig tartott, de nem azért, mert sikeresek lettek, hanem mert megváltozott a tagokról alkotott véleményem.

hooligansboy 2008.05.13. 20:04:32

hát talán az Éltem voltam és a Fílórájt ami "slágergyanús". amúgy nagyon hajaz az előző Bohémélet nevű albumra (lásd: Intro)
amugy jó kis album lett...

valentin15 · http://www.pina.hu 2008.05.26. 21:10:47

hát..látszik,hogy az az állat,aki ezt a lemezkritikát irta,vagy be volt szivva,vagy állva,mert ez már alázás, nem kritika!!!
Tény és való,hogy nem lett olyan zuzós a lemez,mint amilyen ez elözöekben,etttől független nagyon jóó album!!!
...a kritika végén felhoztad az Alvin és a Mókusok zenekart.....nekem semmi bajom nincs velük,de ha valaha annyit elfognak éri,mint a Hooligans akkor meghajolok elöttük!!!

daneee 2008.05.31. 17:04:40

Érdekes, én nem így látom ahogy az író... Viszont aki ezt olvassa lehet nem tölti le az albumot, pedig elképzelhető, hogy tetszene neki.

BenusKa 2008.06.01. 19:07:09

Amikor megírtam nem voltam beszívva csak már elég sok ideje foglalkozom zenével, hogy tudjam, hogy melyik cd kiemelkedő zeneileg. Mivel 8 éve gitározom ezért tudom, hogy milyen minőséget képviselnek a gitártémák, 3negyed évig volt zenekarom is, emiatt, tudom, hogy milyen összerakni a számokat, résztevettem dobtéma komponálásban is, próbálkoztam a gitárhoz megfelelő ritmus találni ezután egyeztettünk, hogy milyen legyen a dobtéma.
Na de, hogy a Hooligans mit ért el ? Lássuk csak, ha megtudnak írni egy slágergyanús dalszöveget akkor majd énis meghajlok elöttük, kár, hogy egyik slágerüket sem ők írták. Nyertek 1 viva comet díjat, wow. Alvin és a Mókusok is nyertek egyet. 1-1. Az összes dalszöveget ők készítették. 16 éve létezik a zenekar ! Mikor még nemis gondolta a Hooligans, hogy együtt fog zenélni, Alvinék már koncerteztek ! Nem Alvinékat istenítem nekik is vannak hibáik, csak az a baj, ezzel az új Hooligans anyaggal, hogy nincs rajta semmi kiemelkedő ami hátán vinné a cdét. A Hotel Mámor és a Félember nagyon ütöttek a Bohéméleten ! Ilyen dal az új lemezen nincsen ! Az első single kiválasztása is egy szakmai malőr ! Egyáltalán nem a legjobb számot választották ki hozzá !

kedves valentin15, nekem sincs semmi bajom a Hooliganssal, padtársam imádja (hooligansboy), énsem vetem meg, viszont, Alvin az punk, a Hooligans pop, ilyen hangszereléssel nem lehet nevezni rock zenekarnak, hiába van ott a gitár és a dob. A pop populárisabb mint a punk, nyomják a médiában, rádióban, a tévében, Az ilyen zenekarokat a média gépezet nyomja! ( pl: No Thanx... 0 zene, de mégis sikeres ).

kedves danneee, köszi, hogy írtál, azt azért szeretném kifejteni, hogy a letöltés csak 1 lehetőség, hogy meghallgasd milyen a cd, utánna ha tetszik érdemes meglátogatni egy közeli zenekereskedést az új Hooligans albumért. Semmit sem kötelező letölteni! Ha továbbadod abban az esetben illegális is! Ez pl nem az én feltöltésem, ez csak 1 link.
Mivel csak link és csak az oldalra van kitéve és nem feltöltve ezért nem bűncselekmény. Vagyis ami itt van az teljesen legális, letöltöd.. meghallgatod... nem tetszik letörlöd, tetszik: megvásárolod.

Ez a kritika egy saját vélemény, novemberben jön az új Alvin és a Mókusok lemez és lesz 1 összehasonlítási alap. Ennél a lemeznél nem lesz nehezebb jobbat készíteni, de meglátjuk !

Mindenkinek szép napot !

Totó · http://www.lp-site.gportal.hu 2008.06.15. 11:41:47

Szerintem ez magasan a legjobb alumuk lett, nagyon jó lett minden benne, a borító nem a legjobb, lehetett volna egy hosszabb terjedelmű, kicsit több képpel, de mind1!

Matt 2008.06.30. 19:07:54

Nekem nagyon bejön az új album, főleg a Vagyok aki voltam c. szám,de mindegyik elég jó lett, az viszont tény hogy az előzőhöz képest nem tűnik annyira ütősnek. Szerintem a kritika kicsit erősre sikeredett. De hát mindenkinek van véleménye és nem kell hogy mindenkié egyezzen :)
És jöhetne már az az Alvin album XD

Cun 2008.07.09. 13:42:06

Az a szomorú, hogy valaki kritikát írhat ennyire szegényes szókinccsel, tele helyesírási hibával. Hiába gitározol nyolc éve - rengetegen teszik. Maradj a gityód mellett, vagy tanulj meg írni. Mert ez szánalmas, érvek nélküli bla-bla, amiből csupán annyi jön le, hogy zeneileg más stílust részesítesz előnyben.
Az "A zene nem eladó" iszonyat ütős! Ajánlom mindenkinek!
Üdvözlet.

hoolihooli007 2008.07.10. 08:36:38

Szerintem nagyon jó kis album lett ez is, kétségkívül nincsenek rajta annyira zúzós számok, mint az elözőn, de attól még jó.Az meg, hogy melyik szám mire hasonlít vagy mire nem , nem érdekel csak az hogy a végeredmény tetszik-e vagy sem. Szerintem ez az írás nem kritika, csak lehúzás...De hát ízlések és pofonok ugyebár...

kika · http://kikirika1709 2008.07.22. 13:37:44

hogy kell le huzni a hooligans - t ?

valentin15 2008.07.31. 20:48:45

Drága benuska!!!
Hát igen az alvin és a mókusok 16 éve létezik,huh király!!
csak tudod azt elfelejtetted hogy a hooligans 12 éve!! Csakhogy.... csapatból 3 tag óvódáskoruk óta zenél,16 évesen már koncertezni jártak,elismerték öket mindenhol!!
jah,és amugy 2 viva comet dijat nyertek,popcorni dijat,sőt fonogram dijat is!!!
Ellenben Alvinékal!!..
Amugy meg a legtöbb zenekar nem saját maga szerzi a szöveget,hanem rábizza egy más dalszövegiróra!!!...A zenét pedig a hooligans gitárosa szerzi,és szerintem a zene fontosabb mint a szöveg!!!
Jó elhiszem hogy értesz a zenéhez,az oké,de nem lehuzni kéne az albumot!!!
elsö hallásra lehet nem jön be,de maugy meg nagyon jóó!!!
süti beállítások módosítása