BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Utolsó kommentek

Update: Magánélet

2008.05.05. 12:38 | BenusKa | Szólj hozzá!

Címkék: magánélet

Nah május 5.-e van, ezzel együtt 3... sajnos 3 nap van hátra az angol érettségimig...
Akik most mentek ma irodalomérettségire azoknak sok sikert!

Nah ma fél10kor keltem fel, kissé szar állapotban voltam xD...már 3napja nem csináltam meg a hajam hegyesre és úgy néztem ki mint 1 pulikutya :D Nem is mertem magam a Zsófinak megmutatni este a kamba.. :$.... xD :D
Ma elment a mama venni, hajfikszálót, de helyette véletlen hajhabot vett, hát kb idegösszeroppantást kaptam és elfutottam hakfix spréért, persze az utcán az ismerősők 1 jót röhögtek rajtam ..xD hogy milyen fejem van, segáz :D

Most itt vok megcsináltam a hajam is:
Szal, ma tanulni kell =/... Angol és német, darálás :) Egész jól mennek annyira nem félek...
márcsak németül kéne megtanulnom újra a melléknévragozást, meg a tételeket egyszer kétszer elolvasni, hogy a levelekhez legyen szókincsem :)

Jahj és este kamozok a Zsófival, tiszta jó lesz remélem :)



BenusKa

A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr89454739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása