BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Utolsó kommentek

Update: Magánélet

2008.05.04. 15:50 | BenusKa | 10 komment

Címkék: magánélet

Nah új napra ébredtünk, ma május 4.-e van és vasárnap. Május első vasárnapja :) Szóval boldog anyák napját minden kedves anyukának ! :)

Tegnap beszéltem 1 sráccal aki állítása szerint, jövőre HBSZ-es lesz... hát nemtudom... állítólag jövő hét csütörtökön megy orvosira, közgázos és nyelvi előkészítős volt Csepregen, szóval a mi osztályunkba fog kerülni jövőre, mert 11.es, mint mi...majd kiderül igaz-e vagy csak kamu az egész.

Nah sztem el is kedzem a visszaszámlálást, ugyanis csütörtökön angol, pénteken német érettségi. Nagyon kemény lesz. Remélem nagyon, de nagyon jól fog sikerülni!
Szóval: 4 nap múlva érettségi.

Más: Már nagyon de nagyon várom a nyarat...mert remélem fantasztikus lesz :) Már kezdek gondolkozni, hogy Zsófimmal, miket is csináljunk, a sátorozás jutott eddig eszembe, az tök faja lenne :) ha összejönne :). Aztmondta, hogy kezd Benusfüggő lenni, énis kezdek Zsófifüggő lenni :) Csak legyen vége már a sulinak :P.

Még ma lehet kerül fel valami érdekesség, lehet írok vmilyen cdről, meglátom mennyi időm lesz :). Addig is legyetek rosszak, akinek szünet van az élvezze a szünetet, akinek érettségije van, az pedig gyakoroljon :).

Sziasztok.


BenusKa

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr92453423

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Página similar 2018.01.07. 05:23:59

Aranygyökér-kivonat Kóladió kombináció - Kísérletek pszichoaktív növényekkel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dófi 2008.05.04. 21:15:50

Szia:)
Hát mivel megígértem hogy írok neked vmi szépet ezért rávetettem magam a billentyűzetre és megírom neked a véleményem (ez most naon csúnya lesz xD) jó hogy megcsináltad, van mit olvasnom xDez kb a naplód, de azért nehogy leírj ám mindent, gyerekek is olvassák!! xD jah, még annyi hogy grr ...sok minden lenne még amit leírnék, de vhogy most túl tunya vagyok hozzá:) de a nyarat énis nagyon nagyon várom xD

BenusKa 2008.05.04. 21:21:38

Szia:P.Köfi, hogy írtál, Zsófim:D jahj, hát igen kitárom a szívem:P és nembaj, ha még gyerekek is olvassák, énis mégcsak.. egy gyerek vagyok, de teis! :P nyugodtan írhatsz ám senkisem tiltja meg :D Jahj igen nyáron jön a Medveeeee :D meg miegymás :P vagy én leszek a medve :D..és te a méz :P

Dófi 2008.05.04. 21:27:06

:O ezzel arra akarsz utalni (csak úgy hátsó szándékkel) hogy meg akarsz majd enni?! :D de sztem inkább nem legyél medve, mert akkor kit fogok majd szorongatni?! xD
jaja....te a tarbisexuális mókuskisfiu segéd én meg a bitransexuális őrült mókuskislány tudós xD

BenusKa 2008.05.04. 21:31:19

nem arra akartam utalni, hanem arra, hogy a medve szereti a mézet :) :P
jó és egy kis teddymaci sem lehetek?:P vagy maradjam meg valós önmagamnak xD tudod csak szimpla Benus :) és elírtad mert trabiszexuális vagyok :P :D

Dófi 2008.05.04. 21:36:19

maradj inkább Benus, remélem nem kell ahoz neked medvének lenned nekem meg méznek hogy szeress..:) teddymaci lehetsz Benus testben is :P
jovanna, trabit akartam írni xD

BenusKa 2008.05.04. 21:39:41

Tuljadonképpen azis tök jó lenne ha bekennélek mézzel, de te már ígyis édes vagy, szal nincs szükség rá :) jólvan leszek testben is :P macijelmez nélkül :) :D xD

Dófi 2008.05.04. 21:41:49

nah látom már kezd elfajulni a fantáziád xD

BenusKa 2008.05.04. 21:46:27

Nekem? :P Én semmi rosszra nem gondoltam *aranyoskisfiúsannéz*. :D
Meg nemis akarlak bekenni mézzel, mert rádszállnak a legyek :P Énpedig, nem akarom megosztani a társaságod legyekkel is :D Szal ők maradjanak meg saját maguknak :D *enyém,nemadomarckifejezés* :):D

Dófi 2008.05.04. 21:53:06

sztem a méhek jobban jönnének xD meg ha bekennél mézzel lehet hogy "véletlenül" megamhoz ragasztanálak ^^ ne is adj oda senkinek ;)

BenusKa 2008.05.04. 21:55:10

nemis foglak (L) :)
süti beállítások módosítása