BenusKa ^^ BlóÓógJa.

A blog elsősorban rólam szól, olyan dolgokról, amik körülöttem történennek, barátságról, szerelemről, emellett lesznek lemezkritikák, sorozat, műsorkritikák is. Természetfeletti jelenségek, különböző vicces oldalak, videók linkei, esetleg képek amiket én készítek, versek, dalszövegek, stb. Mindenkinek jó olvasást kivánok! Benus.

Linkblog

Archívum

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Rovatok

Utolsó kommentek

Update: Magánélet

2008.05.03. 20:22 | BenusKa | Szólj hozzá!

Címkék: magánélet

Nah, még megragadom a billentyűzetet, ma utoljára :)
Szóval, volt egy Alvin és a Mókusok koncert, április 18.án. Ami sokkal jobban sikerült, mint ahogy elsőre gondoltam. :)

Kis történet:
Még tavalyi a tavalyi Alvin koncerten elhatároztam, hogy márpedig 2008ban is ott lesz a helyem, kedvenc együttesem szombathelyi koncertjén. Teltek a hónapok és itt voltam 2008ban és tisztázva lett, hogy április 18.án, 1 nappal a születésnapom előtt lesz a koncert.
Happy üzemmódba kapcsoltam, hogy jé, ez de király lesz így, ki is alakult a társaság, hogy kikkel megyek.... de itt jöttek a bonyodalmak, Petivel megbeszéltem, hogy a körmendi vasútállomáson találkozunk, vonattal megyünk fel Szhelyre és ott találkozunk a Többiekkel. Persze, 10 perccel a vonat indulása előtt egyedül voltam, Peti sehol, gondoltam felhívom, belenyöszörög, hogy nincs frankón... mondom oké...Szhelyen csak várnak majd rám, az állomás előtt a megbeszéltek szerint. Na, felszállok és kikkel találkozok? Rolival a volt osztálytársammal, és 1 haverjával a Márkkal :) Ők is oda akartak menni, így szerencsém volt, mivel nem volt senki az állomás előtt aki rám várt volna, így velük mentem. Taxival mentünk ki az OMK-hoz. Ott találkoztam lányismerőseikkel, akik feltűnően aranyosak voltak. A nevüket sajnos elfelejtettem :D. Vodkával melegítettünk a koncira.

Nyitás: 20.00
Előzenekarok: Holnapután, Fekete Teve

Na ezután a kis adatkitérés után, a koncert fergetegesen jó volt... egyszerűen zseniális volt minden a hangosítás a hangulat... a pogó :D. Csontjaim széjjel mentek, és a szám is felrepedt. :D Csapás a Világra, Kicsit, Sziámi, Mikor a Földön véget ér az élet..., Kurva élet, Én még tükörbe tudok nézni, és amire a legdurvábban osztottam szegény körülöttem lévőket: Sajnálom .. egysrácot lefejeltem ezalatt xD... meg ütöttem, mert nem tetszett :D és ő visszafejelt aztán lökködtük egymást xD a végén meg már együtt ugráltunk xD válvetve :D KURVAJÓÓÓÓ VOLT :D

És majdnem enyém lett a Gergő dobverője :( mert kidobta a tömegbe :( és a vodkától xd le voltam lassúlva és a 2 kezem között elment xd és a mögöttem lévő csávó kapta el örömében elkezdett ugrálni, majdnem felrúgtam mérgembe xD :D

DE EZ MIND SEMMI.
Alvinon megismerkedtem, egy nagyon szép, aranyos kedves, lánnyal. Zsófinak hívják, most még nem járunk, de nagyon fontos számomra, msnen tartjuk a kapcsot. Megbeszéltük, hogy megvár mire végzek az érettségimmel, és nyáron együtt leszünk. (L) Szombathelyi, ami jó közel is van :) Szóval, most nagyon boldog vagyok, mert találtam egy olyan lányt aki hasonlít rám. :) Szeretném, boldoggá tenni, remélem sikerül majd.

"Varrjatok össze vele, legyek övé,
És legyen enyém mindene;
A segge, a keze, a szája, az esze,
És az a varázslatos szeme..."
- Alvin és a mókusok - Sziámi.



A bejegyzés trackback címe:

https://benuska.blog.hu/api/trackback/id/tr70452605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása